Camper

7 november 2013 - Matakohe, Nieuw-Zeeland

Met de taxi om 9.00uur weer retour naar de vluchthaven om de camper op te halen bij het verhuurbedrijf. Kregen om 10.00uur de camper mee. Toch nog een behoorlijke bak van 7 mtr.  Daarna naar een andere locatie om de mountainbikes op te pikken. Nou dat was een echte Nieuw Zeelander, lekker knauwen en niet te verstaan een onooglijke Larry met dreadlocks en een heel slecht gebit maar hij was erg behulpzaam. Daarna naar de supermarkt en de camper volgestouwd. Toen op weg. Wennen aan het links rijden en we moesten weer dwars door het drukke verkeer in Auckland naar het hoge noorden. Zijn 'n paar x verkeerd gereden en hebben ons eindelijk door de gordiaanse knoop weten te worstelen.  Het werd rustiger op de weg en de omgeving landelijker, lieflijker en glooiender. Zien prachtige boomvarens en mooie uitzichten, veel koeien ook.  Groene heuvels en langs de scenic route  langs de kust. Af en toe stoppen we voor de mooie uitzichten. 18.00 uur komen we aan in Matahoke op de kiwicamping, mooi gelegen aan een binnenmeer. "Alles" geïnstalleerd en gegeten. Daarna nog even rondgewandeld rond het meer. 22.00 uur moe maar voldaan naar bed,  het was een enerverende dag.