weer thuis......

22 december 2013 - Beverwijk, Nederland

Vrijdag 20-12 om 9.00uur met de taxi naar het vliegveld Christchurch gebracht. De lange vlucht naar huis kan beginnen. 9.00uur vliegen naar Singapore, 6.00uur een stopover maar op de (hele mooie) vluchthaven is van alles te doen. Mooie tuinen bekijken, live music, bioscopen, en zelfs een zwembad. Van Signapore naar Schiphol......13.00uur!!  Maar...we zijn weer thuis. Opgehaald door beide zonen en zelfs een broer die aan het eind van de "slurf" staat om ons te verwelkomen.

Wij hebben een fantastische reis gehad, in 6 weken 6492 km. gereden en er veel mooie herinneringen aan over gehouden. Wij hopen dat onze trouwe "volgers" ook een beetje mee genoten hebben van onze belevenissen en dank voor jullie respons.

Wij  wensen jullie........

1. Monique:
    22 december 2013
    Hi lieve buurtjes,
    Welkom thuis! Wij hebben genoten van jullie verhalen en soms met wel jarloerse blikken gekeken naar de mooie foto's. Wat heerlijk dat jullie zo genoten hebben.
    Liefs, Monique
  2. Wim en Henny:
    23 december 2013
    Hoi Dick en Ria. Dit slotstuk over die lange vlucht is het enige puntje wat ons weerhoudt. Dank zij jullie verslagen is nu wel duidelijk dat NZ spectaculair is. Meer dan ik ooit dacht. Dank daarvoor. Enne... de foto's hopen we nog wel eens te zien. Fijne feestdagen en een reislustig 2014, ook van Henny toegewenst.
  3. Ina:
    23 december 2013
    Heb zeker genoten van je verhalen. Veel herkenning .Ben het helemaal met je eens dat het een prachtige reis/land is. En die lange reis...och dat gaat ook weer voorbij.

Jullie hele fijne feestdagen toegewenst(heb jullie adres niet) en tot in het nieuwjaar.