Van Mount Cook naar Hamner Springs

14 december 2013 - Hanmer Springs, Nieuw-Zeeland

Er valt vandaag weing meer te vermelden dan een lange reisdag van Mount Cook via de Inland Scenic Route 72 naar Hamner Springs. Vanmorgen om 8.00uur vertrokken en bij Lake Tekapo heerlijk in de zon aan de koffie. Daarna een lange, vrij saaie rit door open landschap. De laatste 75 km. naar Hamner Springs waren er weer mooie landschappen, groene bergen, mooie dalen en kabbelende rivieren. Het is vandaag een warme zonnige dag. Dick wordt nog aangehouden voor een alcoholcontrole maar is zo nuchter als wat! Om 18.00 uur komen we aan op een mooie camping even buiten hetdorp Hamner Springs.  We zijn toe aan een borrel.......

# Dick is z'n mobiel kwijt. De hele auto overhoop gehaald maar géén telefoon! Stress!! 's avonds vindt hij "hem" in het vak boven het stuur!

# De mevr. v.d. camping belt met United over de" paal" aanrijding in Christchurch. Dit is natuurlijk al op het Noordereiland gebeurd maar je moet een aanrijding binnen 24 uur melden!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Elly:
    15 december 2013
    Wat een mooi foto met al die lupines!!! Die waren helaas toen wij er waren allemaal uitgebloeid. Vanmiddag onze foto's weer eens bekeken, wat is het toch een mooi land! Geniet nog maar even. Groetjes Piet en Elly